FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum www.aphalonrpg.fora.pl Strona Główna
»
Świat Aphalon
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kryitanin
Wysłany: Wto 20:54, 27 Kwi 2010 Temat postu: PROFESJE ZAAWANSOWANE
DOWÓDCA
Zawód dobrze płatny, satysfakcjonujący, przy odpowiedniej obronie - bezpieczny. Marzenie każdego żołnierza. Jednak nie tak łatwo zostać dowódca.
Krasnolud - generał
Barhar - chorąży
Człowiek - paladyn/generał
Elf - chorąży
Półelf - admirał
Kryitanin
Wysłany: Pon 14:52, 19 Kwi 2010 Temat postu: PROFESJE POCZĄTKOWE
Najpowszechniejsze profesje początkowe.
ROBOTNIK
Najmniej wymagające zajęcie, do którego potrzeba przede wszystkim siły.
Krasnolud - górnik
Barhar - drwal
Człowiek - sprzedawca
Elf - garbarz
Półelf - tragarz portowy
"ROLNIK"
Podobnie, jak robotnik - mało wymagające. Potrzeba siły, chociaż często ważniejsza jest tutaj zręczność i spostrzegawczość
Krasnolud - profesja praktycznie nie występuje
Barhar - zbieracz
Człowiek - rolnik
Elf - pszczelarz
Półelf - rybak
ZŁOCZYŃCA
Zajęcie dla typów spod ciemnej gwiazdy. Wymaga siły, zręczności oraz rozwiniętej umiejętności ataku
Krasnolud - rozbójnik/przemytnik/włamywacz
Barhar - morderca
Człowiek - opryszek
Elf - zabójca
Półelf - pirat
KUPIEC
Dobrze płatne zajęcie, choć bez ochrony - niebezpieczne. Wymaga żyłki do interesów, a tego się wyszkolić nie da...
Krasnolud - kupiec
Barhar - kupiec
Człowiek - kupiec
Elf - kupiec
Półelf - kapitan statku
ŻOŁNIERZ
W czasie wojny, rzecz jasna, niebezpieczne zajęcie. Wymaga dużo poświęcenia, zręczności, siły, rozwiniętego ataku i obrony. Daje dużo satysfakcji z wykonywanej pracy.
Krasnolud - wojownik/konny wojownik/kusznik
Barhar - najemnik/kusznik
Człowiek - kawalerzysta/łucznik/piechur
Elf - łucznik/wojownik
Półelf - marynarz
WSPARCIE
W miarę dobrze płatna profesja, choć czasem niebezpieczna. Wymaga rozwiniętej umiejętności obrony i siły (strażnicy) lub spostrzegawczości (cecha wrodzona) i zręczności (tropiciel, zwiadowca).
Krasnolud - strażnik kopalni
Barhar - tropiciel
Człowiek - strażnik miejski
Elf - zwiadowca | ochrona
Półelf - strażnik okrętowy
UCZONY | KAPŁAN
Wymaga dużo wiedzy oraz many. Dobrze płatny, bezpieczny zawód. Takie osoby są zazwyczaj szanowane przez innych.
Krasnolud - alchemik | szaman*
Barhar - strateg | szaman
Człowiek - medyk | mag
Elf - druid | druid
Półelf - kartograf | magik*
RZEMIEŚLNIK
Wymaga zręczności, czasami siły i, oczywiście, wiedzy na temat swojego fachu. By móc się zabrać do takiej pracy należy otrzymać porządne wykształcenie w tym kierunku.
Krasnolud - płatnerz | kowal
Barhar - kusznik | twórca pułapek
Człowiek - rusznik | inżynier
Elf - łuczarz**
Półelf - szkutnik | rusznik
MYŚLIWY
Wymaga zręczności i zazwyczaj siły. Powinno się być też dobrze obeznanym z terenem w którym udaje się na łowy.
Krasnolud - łowca pełzaczy
Barhar - myśliwy
Człowiek - myśliwy
Elf - myśliwy
Półelf - wielorybnik
* Rzadko spotykane ze względu na małe zdolności magiczne tej rasy
** Tą umiejętność elfy mają opanowaną do perfekcji
ORKOWIE
Dodatkowo wyróżnić można orków, którzy są pod tym względem dość ograniczeni...
- Myśliwy
- Żołnierz
- Bandyta
- Robotnik
- Dowódca
- Szaman
Wszystkie wymienione powyżej profesje są typowe dla danych nacji, jednak zdarzają się odstępstwa od normy. Przykładowo Barhar może zaciągnąć się na kuter wielorybniczy. Po prostu nie będzie mu łatwo.
Wilk_Mistrz
Wysłany: Śro 21:42, 30 Gru 2009 Temat postu: Profesje
W Aphalonie dostępne są różne profesje. Poniżej przedstawiamy profesje początkowe (czyli takie, z którymi postać zaczyna grę) oraz profesje zaawansowane.
Uwaga!
Tabela umiejętności przedstawia rozwój zdolności od poziomu początkowego, więc zaczynając postać domyślnie nie posiada żadnej z nich.
Forum www.aphalonrpg.fora.pl Strona Główna
»
Świat Aphalon
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Na początek
Aktualności
Ogłoszenia
Organizacja
O Prehistorii
----------------
Świat Aphalon
Organizacja
O Erze Adamantu
----------------
Świat Aphalon
Organizacja
Ekwipunek
Miasta
Gry
Pozostałe
Języki
Bestiariusz
Języki
Grupa I
O Erze Światła
----------------
Świat Aphalon
Organizacja
O Erze Mroku
----------------
Świat Aphalon
Organizacja
O Erze Mocy
----------------
Świat Aphalonu
Rozgrywka
----------------
Postacie
Prehistoria
Era Adamantu
Era Światła
Era Mroku
Era Mocy
Zakazana Kraina
----------------
Rozgrywka
O Zakazanej Krainie
Pozostałe
----------------
Pytania
Artykuły
Karczma
My i witryny polecane
Ukryte
----------------
Archiwum
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Regulamin